11 April 2006

Tevafuk

Bugun 2 Fransiz ve 1 Turk olarak ofisin birdenbire calismamaya karar veren ana fotokopi&printer makinasinin basinda 10 dakika boyunca debelendik:) Ekraninda "processing" yazdigi icin de, yani yapmasi gereken islemi -yapmadigi halde- yapmakta oldugunu ilan ettigi icin de olaya fazla mudahale edemedik. En sonunda pes edip makinanin basindan ayrildik, hemen arkamizdan bir uzakdogulu yaklasti makinaya ve ta-tam! Vatandas (fotokopi&printer yani) seri uretime gecti.. Uzakdogulular artik teknoloji ile o kadar butunlesmis ki yakinindan gecseler bozuk makinalar calismaya basliyor:)


Dun sabah metroda oturmus, sonuna yaklastigim Cloud Atlas kitabini okuyorum. Kitap cikali 2 yil oldugu ve gecen yil da bir kac kitap odulu aldigi icin cok kisi tarafinda coktan okunmus durumda. O yuzden bugunlerde bu kitabi okuyani gormek cok zor.

Kafami kaldirdigimda tam karsi caprazimda bir kizin oturdugunu gordum. Ve onun da elinde ayni kitap:) Ben sonuna yaklasmistim, o baslarinda idi.. Tam tezat koselerde oturuyor, kitabin tezat bolumlerini okuyorduk:) Cok garip bir duygu. Kiza kendimi birden cok yakin hissettim:) Hatta yanina gidip, "Cok guzel bir kitap degil mi?" diye sorasim geldi.

Gecen pazar gunu PKK ve Dev-Sol yandasi Kurt vatandaslar (Iltica ettikleri zaman Turk vatandasligindan atiliyorlar, sonra da Turkiye'ye Turk pasaportu ile girebilmek icin Turk Konsoloslugu'nun onunde kuyruk oluyorlar!!) ellerinde "Bebek katili Erdogan Hesap vereceksin" ve benzeri pankartlarla yuruyus yaptilar!! Haklarinda soyleyecek cok sozum var ancak fotograflarini yayinladigim zaman duygu ve dusuncelerimi yazmak istiyorum. Fotograflari cektim ancak yuklenmeyi bekliyorlar. Kismetse gelecek hafta ayrintili yazacagim.



tahin

5 Comments:

Blogger life said...

Şu kitabı bende okuyayım:)Merak ettim.

Fotoğrafları hemen yükle:)
Allah bizi onlardan uzak etsin...

4/12/2006 05:38:00 am  
Blogger cenkunal said...

Amin.
Bu arada blogun rengi eskiden daha iyiydi gibi bana kalırsa.

4/12/2006 09:54:00 pm  
Blogger tahin said...

:) cenk unal kardesim, beyaz biraz yorucu degil mi? Degistiririm yine yakinda inshallah..

4/12/2006 10:24:00 pm  
Blogger Ebrûlî said...

uzakdoğunun havası bile yetiyor demek ki :)

4/12/2006 11:05:00 pm  
Blogger Güneşli Günler said...

Merhaba, küçük şeyler değil mi bizi hep mutlu eden.

4/13/2006 03:15:00 pm  

Post a Comment

<< Home