28 December 2005

Londra'da kar?!

Iki gun once, kar yagidigini yazdiktan 10 dakika sonra kar yagisi durdu. Hic uzulmedim:) Aksine cok sevindim. Sogugu zaten sevmiyorum, omur boyu kar gormesem herhalde ozlemem:)
Ama keske lapa lapa yagarken cekseydim. Yerde tek tuk kalanlari cektik sonradan...


Fotodan da anlasildigi uzere kardan hemen sonra gunes cikti:) Sanirim Ingiltere'ye yerlesmis olan yabancilarin buldugu ve kullandigi bir soz var; Don't trust "3W"s in this country: Work, Woman,Weather:)
Yani; Bu ulkede 3W'ya guvenme; Work (Is), Woman (Kadin), Weather (Hava Durumu diyebiliriz sanirim:) Hava durumu deyince aklima; 1-"Don'suz geceler" ve 2- "Havalar nasil olursa olsun, sizin havaniz iyi olsun" geliyor:)
:)

Polis teyzeler ve amcalar is basinda:) Christmas'tan iki gun sonrasi... Sokaklarda asayisi saglayan polislerin silah tasima haklari yok. Hirsizi gorseler vurma haklari yok. Ah! Tabii metro saldirilarindan sonra metroda Brezilyali bir genci sirtindan vurma haklari olan keskin nisancilari var, o baska..!


Otobus duragindaki reklam bir banka reklami. Halifax bankasinin. Halifax reklamlarinin cok onemli 2 ozelligi var: 1- Reklamlarinin surekli olarak Ingiltere'nin ennnnnnnnnnnnnnnnnn kotu reklami/reklamlari secilmesi (Bir nevi Imar Bankasi: Dolariniza, markiniza yuksek faiz! durumu!! Hic unutmadigimiz reklamlar sevdiklerimiz degil, nefret ettiklerimiz oluyor:) Tamamen beynimizin bir oyunu:)) 2- Reklamlarinda kendi banka calisanlarini oynatmasi. Neden ulkenin en kotu reklami secildigini 2. şıktan sonra anliyoruz:)
Bakiniz Ingiltere'nin en kotu reklamlari: Tiklayiniz bir zahmet!



5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Neden tahin? Bu blogu her okudugumda pekmez ile tahini karistirip yedigimiz sahur yemekleri geliyor aklima..istahim aciliyor yani:)
karli fotolari da gormek isteriz, bir daha kar yagarsa (zor tabi) karli londra'yi da gormek isteriz..

sevgiler..

12/28/2005 10:51:00 pm  
Blogger :..: said...

ben de link verdiğin pekmez'i merak ettim.

12/29/2005 06:01:00 pm  
Blogger tahin said...

:)
pekmez de benim:)

12/29/2005 09:31:00 pm  
Blogger :..: said...

aslında tahmin ettim sensindir diye ama bir ihtimal acaba bir arkadaş veya yoksa eşin mi diye düşünmedim değil ;-)

12/30/2005 01:16:00 am  
Blogger ladybird said...

Benim sayfamda tahini goren tikliyor sonrasinda pekmezi goruyor tabi ve herkes bana 'tahin ve pekmez de kim?' diye soruyor:)
cok uyumlu olmus..gecenlerde mail gubumuzda cocuk isimlerini tartismistik..insanlar kardes/anne/baba isimleri ile uyumlu olsun diye abuk subuk isimler koyar genelde..bu ikisi gayet uyumlu ve anlamli olmus ne diyim:)

12/31/2005 03:43:00 am  

Post a Comment

<< Home