09 December 2006




Yalnizlik omur boyu...


Foto: Argeus



tahin

9 Comments:

Blogger ladybird said...

ladybird yalniz kalmak istiyorum, beni rahat birak mi demek istedin sen simdi .. hi ?

bugun hic arayip sormadigina gore kesin oyle demek istedin.. hmm..

12/10/2006 12:25:00 am  
Blogger ERDIL said...

Hadi anlat bakalim o resmi koyarken aklindan gecenleri !...

12/10/2006 05:41:00 pm  
Blogger zeyno said...

Tahin, arasıra olabilir, hatta insan ihtiyaç duyabilir ama bir ömür boyu yanlızlık!!!! Çekilmez derim ben...

12/11/2006 04:02:00 pm  
Blogger tahin said...

:)
Ladybird, sen beni hep rahatsiz et mumkunse:))

Sevgili Erdil baba..
Kendimi cok kotu ve cok yalniz hissettigim bir zaman dilimiydi, cumartesi ile pazar arasi..

Cok sukur, gecti simdi:) Sagolasin..

12/11/2006 04:22:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Arkadaşlar, "bu gönül pınarı da her konuya maydonoz oluyor" demezseniz, şu kediğicin ahvali hakkında iki kelam da ben etmek isterim.
Bana göre bu kedi yalnızlığını sessiz bir çığlıkla duyurmak değil de, asil bir duruşla tefekkür ediyor. O güzel gözlerin manalı nazarı ile de âlemi temaşa ediyor."Ya Rabbi bana göz verdin, görmem için de güzel manzaralar yarattın, ışık verdin, gözümü korumak için de göz kapaklarıma ayarlı perde ve pancurlar yerleştirdin,yumuşacık tüğler verdin, beni soğuktan ve sıcaktan korudun, sen ne büyük bir varlıksın ki, her zerre seni tesbih ediyor, ben de mırmırlarımla seni tesbih eder, her türlü noksandan tenzih ederim." diye bir duruş sergiliyor.
Bir kedi kadar tefekkür hali gösterip Yaradan'a teşekkür etmeyenlerin insanlıktaki hissesi ne kadardır, onu da kendilerine havale ediyorum.

12/13/2006 02:36:00 pm  
Blogger birisinin yeri said...

Benim bildiğim o yalnızca O' na mahsustur ?

12/13/2006 10:56:00 pm  
Blogger suveyda said...

ladybird sen niye alınganlık yapıyon ki, sen kolay kolay alınmazdın, ne ola ki:)

tahin, o kedi az sonra yakalayacağı fareyi düşünüyo, inanma yalnız kalamaz o da:)

bak hele bak, nasıl bakıyor, kesin otların arasında fare var.

12/14/2006 07:53:00 am  
Blogger Siyah Zambak said...

burda elektriklermi gitmiş? ortalık simsiyah olmuş:)

12/14/2006 11:40:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Gece olmuş sanki burda.O kadar beyazlıktan sonra ani bir karanlık çökmüş.
İçine kapanma işareti olsa gerek.

12/14/2006 04:50:00 pm  

Post a Comment

<< Home