01 February 2006

Munich ve Siyonist Spielberg'in cevirmeyecegi 10 film!

Munich filmi sinemalarda ancak henuz izlemedim. Acikcasi o filme para verip Spielberg'in cebine katkida bulunmayi hic istemiyorum. Bu gidisle internetten indirip izleyecegim anlasilan.

http://www.imdb.com
sitesinde tartismalari takip ediyorum. Film aradan cikarilmis durumda. Tartismalar Filistinliler ve Israil karsiti batililar ile Israilli Yahudiler arasinda Filistin&Israil sorununun tarihsel ve politik tartismasina donmus.

Bir Filistinli'nin 10 movies zionist Speilberg won't make isimli yazisi herkesin okumasi gereken bir yazi. Olaylarin ve sozkonusu kisilerin tamami gercek. Adi gecen olaylarin hicbirisini Spielberg'un filme cekecegini sanmiyoruz elbette!

Sinema oyle beyin yikayan bir arac ki istedigin kisi ya da grubu kahraman olarak insanlarin beyinlerine kaziyabiliyorsun. Israil'in nasil, ne zaman kuruldugunu bilmeyenler, Filistin davasindan habersiz olanlar, Israil'in 1/100'e tekabul eden saldirilarindan habersiz olanlar Munich filmine gidecekler ve "Ah! Ah! Vah! Vah!" nidalari esliginde gozyasi ile filmi izleyecekler. Tum dunya, ozellikle de ABD ve Avrupa tarafindan taninan bir devletseniz yaptiginiz tum operasyonlar "Anti-Teror Savunma" adini alir. Yok eger isgal altindaki bir "halk" iseniz yaptiginiz tum savunmalar "Teror" adini alir.

Israil'in ilk basbakani David Ben Gurion, UN ve ABD tarafindan belirlenen Israil sinirlari aciklandiginda; "Kendilerine verilen topraklardan simdilik memnun oldugunu ancak Israil devletinin kurulmasinin hemen akabinde guclu bir askeri kuvvet kurarak tum Israil topraklarinin tamamina yayilip yerleseceklerini" aciklamistir.
Tikla

Dunyanin gozu onunde asil niyetlerini ilan etmistir ve sozkonusu "tum Israil topraklari" Turkiye'nin guneydogusunu da iceren "Vaad edilmis topraklar"dir. Hal boyleyken Turk insaninin; "Aaa Munich cok guzel filmmis, Spielberg yine super bir film yapmis, mutlaka izlemeliyim" diye klasik ABD ve Hollywood hayrani agziyla bilincsizce konusmasini anlayamiyorum. Yok aslinda anliyorum...

Ingiltere'de Volvo (Yahudi arabasi!) disinda bir araba kullanan tek Yahudi gormedim. Hatta Yahudilere dogrudan ya da dolayli yoldan bagli olan supermarketler haricinde bir supermarkete giren Yahudi de gormedim.

Spielberg Musluman olsaydi tek kurus para verip Spielberg'un filmini izlemezlerdi. Birakin hayran olmayi!

Bir tanidigimin soyledigi bir soz var; "Eger Yahudilik anneden cocuga gecen bir din olmasaydi, diger dinlerden kolaylikla Yahudilige gecis olsaydi Yahudiler kararliliklari ve caliskanliklari ile tum dunyayi Yahudi yaparlardi!"


tahin


5 Comments:

Blogger mehmet livvarcin said...

tabi canım. adamlar bu konuda uzman. "hayat güzeldir" filmini hatırlasana. hepimiz bir anda yahudileri sevmeye başladık. içimiz parçalandı onlara. ha şu kesin ki, adamlar bunu çok iyi yapıyorlar. dediğin gibi isteseler, bütün dünyayı yahudi yapabilirler. biz uyumaya devam edelim

2/01/2006 01:28:00 pm  
Blogger tahin said...

Ne yazik ki! Bilincli olmak o kadar da zor bir sey degil, istemek ve caba gostermek yeterli.

Ancak suruye dahil olup kendinize verileni hazirdan yutmak varken simdi kim kalkip arastiracak, ogrenecek, yorumlayacak, sorgulayacak, tepki gosterecek, tavir takinacak, teoriyi pratige dokecek! Onun yerine gideceksin izleyeceksin filmini, mutlu mesut cikacaksin ve hayatina devam edeceksin! Bir gun beynini oldugu gibi topragini da isgal ettiklerinde cok gec olacak ama o zamana kadar "entel" takilalim, gosterimdeki filmleri kacirmayalim!

2/01/2006 03:57:00 pm  
Blogger mehmet livvarcin said...

ben o filme gitmiycem, korsanını satın alıp izliycem

2/02/2006 10:47:00 am  
Blogger tahin said...

:)) Ben de gitmemeyi dusunuyorum, buyuk ihtimal internetten indirip izlerim..

2/02/2006 02:02:00 pm  
Blogger Narcis said...

ben katilmiyorum dusuncelerine..

2/03/2006 08:40:00 pm  

Post a Comment

<< Home