19 April 2006

Tony ve Ben

Basin aciklamasi yapmadan once yanimiza geldi.

Ben: "Gelecek secimler ne olacak?" dedim,
Tony Blair: "Tabii ki kazanacagiz" dedi.
Ben: "Kendinizden cok eminsiniz!" dedim,
Tony Blair: (Guldu) "Tabii ki eminim" dedi.

Basin aciklamasi icin ayrildiginda yaninda calisan kiza donup;

"Komik bir adam, burada calisirken cok egleniyor olmalisin" dedim.
"Yes, he is. Technically! (Teknik olarak komiktir!)" dedi.

Niye "technically" kelimesini heceleyerek ve bana bakis atarak vurguladi emin degilim. Sanirim Tony her zaman da calisilmasi o kadar kolay bir patron degil:)

Ruyam cikarsa, gelecek secimler de Isci Partisinin...:)


tahin

5 Comments:

Blogger life said...

İnşallah rüyan çıkmaz...:)

4/19/2006 01:00:00 pm  
Blogger tahin said...

Bunlar iktidarda olduklari surece ABD ile isbirligine devam edecekler gibi gorunuyor. Maalesef.. Dedigin gibi; umarim ruyamin tersi cikar da cekerler ellerini mazlumlarin uzerinden!

4/19/2006 01:48:00 pm  
Blogger cenkunal said...

Bence Muhafazakarlar kazanacak.
Bildiğim kadarıyla son zamanlar Liberaller de güç kazandı ama.
-Bunları yazdığıma bakmayın;ya tutarsa hesabı çok bilmişlik yapıyorum sadece-
(o kadar da değil) :-))

4/19/2006 10:41:00 pm  
Blogger Av. Ertuğrul Harman said...

erbakan hocamiz kazanir umarim

4/19/2006 11:19:00 pm  
Blogger tahin said...

Yok estagfirullah Cenk hocam, haklisiniz...
Son secimlerde genis bir kesim Muhafazakarlari destekliyordu. Tanidigim zenci bir isadami muhafazakarlara oy vermisti, kazanamadiklarinda cok uzuldu:) Kucuk isletmeleri olduruyor Isci Partisi. Ekonomik acidan muhafazakarlar daha basarili. Ne zaman muhafazakarlar basa gelse ekonomik ilerleme kaydediliyor.

Tony ABD ile gereksiz isbirligi yapmaktan baska bir sey yapmiyor. Saglik sektoru cokmek uzere. Doktorlar isyanda.. Egitim berbat!

Surekli disardan multeci kabul ettikleri icin Ingilizler kizgin. Toplum yapisi curuk.

Ekonomik ve toplumsal sorunlar cok buyuk. Ancak simdilik disardan pek hissedilmiyor.

Insanlar sirf muhafazakarlara oy vermemek icin -mecburiyetten- isci partisine oy veriyor. Dediginiz gibi liberaller yukseliste, iki kesim arasinda denge olusturduklari icin. Ama bu gidisle gelecek secimler de isci partisinin. Liberallerin daha cok calismasi lazim..

Tabii kizillar ABD ile birlikte Iran'a girerlerse sonlari ne olur bilmiyorum...

ryu, Vatan'a millete hayirlisi olsun da.. :)

4/20/2006 12:56:00 am  

Post a Comment

<< Home