17 January 2006

Eski Dostlar!

Eski dostlar;
Kiminiz akademik kariyerinize devam ediyorsunuz, kiminiz yuksek binalarda is adami-is kadini olma yolundasiniz. Her halukarda bir PC basinda oturuyorsunuz. Internet neredeyse her gun elinizin altinda, size atilan bir maile "reply" tusuna basarak; "Senin de bayramin kutlu olsun!" demek bu kadar mi zor? Gectim artik bir mail atip da halimi hatirimi sormanizdan... Benim attigim maillere bir cevap verme tenezzulunde bile bulunmuyorsunuz.

Sirf birbirimizden kopmayalim diye mail grubu kurdum bir "merhaba" deme zahmetinde bulunmayanlariniz cikti. Madem selam vermeyecek kadar uzak durmak istiyorsunuz, neden posta kutunuza gelen maillerden birisine; "Cikarin beni bu gruptan" deme zahmetinde bulunmuyorsuz? Neyse zaten sonra ben kendi kurdugum grubun moderatorlugunu baskasina devredip kayboldum ortaliktan, gerci bazi dostlar; "tavsan daga kusmus dagin haberi olmamis" diyerek beni kendi capimda kapris yapmakla sucladi ama sallamadim.

Hayir cok da vefali bir insan olmaniz gerekmiyor ancak size gonderilen bir kutlama mesajina cevap vermeniz gerektigi terbiyesini bu yasiniza kadar almadiysaniz bu yastan sonra ben zaten ogretemem!

"Sorun ben de mi?" diye kendimi cok sorguladim, amma velakin aldigim tum duyumlar kendi aranizda da nedensiz bir kopuklugun hasil oldugu yonunde idi. Ayrica ayni hayirsizligin esimin basina da gelmis olmasi sebebiyle sorunun genel olarak "sizlerde" olduguna karar verdik.

Herseye zaman bulurken, eski dostlara bir merhaba demekten kaciniyorsaniz ne diyeyim ki ben size! Sildim sizi defterden. Haberiniz olsun. Ama yok haberiniz olmayacak cunku mail atip haber vermeyecegim bu sefer!

1 Comments:

Blogger tahin said...

:)
Goruslerin icin Tesekkurler eslem.
Vefakar olmak ayri bir erdemdir ama yeterince emek verip caba gosterdigimi dusununce enerjimi ve zamanimi hak edenlere yonlendirmem gerektigine karar veriyorum.
Bir de malum; arayan olmaktansa aranan, ozlenen, ilgilenilen vs kisi olmak ego tatmini acisindan insanlara cazip geliyor. Egolarini benim araciligimla tatmin etmeleri de bazen can sıkıyor.
Ne diyelim; Herkes yerinde sag olsun diyelim:))

1/23/2006 07:58:00 am  

Post a Comment

<< Home