28 February 2006

Ayrilik


Artık demir almak günü gelmişse zamandan,
Meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan.

Yahya Kemal Beyatli

Ayrılık ayrılık aman ayrılık,
Her bir dertten ala yaman ayrılık..

Azeri Turkusu



Su an icin daimi bir ayrilik degil ama yine de tum ayriliklar gibi yurek burkuyor.

Pazar gunu yakin bir arkadasimi Turkiye'ye yolcu ettik. Kesin donus yapti. Arkadasi olarak benim icin bile zor bir ayrilikti, ikiz kiz kardesi Ingiltere'de hayatina devam edecegi icin (Allah izin verirse) iki kiz kardesin ayriligi daha da zor oldu. Gidene mi uzuluyoruz, kalana mi uzuluyoruz biz de sasirdik...

Esi de tezininin son halini martta teslim edecegi icin bir sure daha burada olacak. Ikiz kiz kardesini ve esini de burada birakarak yola cikti ne yazik ki.


Aylardir kendimizi hazirladigimiz, son bir kac gunde zorlama esprilerle ortaligi neselendirmeye calismamiza neden olan bu ayrilik bana bir kez daha olumu hatirlatti. Yasanan, Allah bir olum vermezse-simdilik- gecici bir ayrilik. Ya da en azindan zaman zaman taraflarin birbirini gorup az da olsa hasret giderebilecegi turden bir ayrilik. Ozlediginde telefonun ucunda sesini duyabilecegin, internette chat yapabilecegin bir ayrilik... Ya olumle gelen ayrilik?

Ahirete inanmayanlar icin ne zor olmali sevdiklerini sonsuza dek kaybetmis oldugunu dusunmek!

tahin

3 Comments:

Blogger Narcis said...

bir kitap okumustum..bir erkekle kadinin ayriligiydi ve erkek kadina sole diyordu..''senden ayri bir ulkede yasamak zorundayim.ben burda sen ordasin.sen sadece kendin icin bakmayacaksin etrafina bende oyle..hernereye bakiyorsam bilki senin icinde bakiyorum..seni dusunerek geri geldigimde sana ne gorduklerimi anlatmak icin..ayrilik ilk zamanlarda cok aci geliyor farkindayim.Sevdigin birilerinden,hatta bir esyandan bile ayrilmak senden bir parcayi alip onun gittigi yere goturuyor.Saglikli,mutlu olsun ve allah onu korusun diyorsun..ama aklin onda kaliyor kalbinin bir parcasi onunla gidiyor.Olum cok daha zor birsey..umarim bir gun gidenlerle cennette bulusuruz..ya ben cehenneme gidersem? bazen nasil dua ediyorum biliyormusun? sevdigim insanlarin her gunahini ustleniyim.Onlara birsey olucaksa,bana olmasini diliyorum allahim diyorum.benden al onlara ver..herkesin sevdigi yaninda olsa mutlu saglikli olsa keske.ozaman mutlulugun anlamini unutmazmiyiz? hep mutluyken nasil mutlulugu bilirsinki? olumun neden oldugu ayriligi tanri cok daha uzak kilsin bize dilerim.

3/01/2006 01:50:00 am  
Anonymous Anonymous said...

nedense aklıma tahinin artık ayrıldığını ve bu blogun yöneticisinin de ladybird olacağı geldi :)

3/01/2006 07:41:00 am  
Blogger tahin said...

Haklisin Nergis, hep mutlu olsak mutlulugun degerini ve ne oldugunu nasil bilebiliriz:) Hem bu dunya imtihan dunyasi degil mi..? Sıkıntılar, ayriliklar, uzuntuler olacak ki sabrin anlami olsun.

anonymous, :)) Yok oyle bir sey:) Spekulasyon bunlar hep:)

3/01/2006 12:15:00 pm  

Post a Comment

<< Home