21 April 2006

Ruyalar Alemi 2

Tony Blair ile Londra'da, Isci Partisi'nin gelecek secimlerdeki muhtemel zaferi uzerine yaptigim kisa sohbetten sonra simdi duragimiz Guneydogu daglarinda bir PKK kampi.

Evet, yanlis okumadiniz:) Su internet aleminde her daim erkek zannedilmemi garipsemiyorum artik. Hangi bayan; siyaset-politikaci-Kurt sorunu uzerine ruya gorur ki! Hangi erkek gorur ki? Hayir niye gorsun insanlar boyle ruyalar:)

Ne diyordum.. Evet.. PKK Kampi.

Bu sefer bir PKK kampina gazeteci kimligimi gizleyerek sizmisim.. Nasil sizdigimi sormayin, orasini aciklayamam:) Haber kaynagimi aciklamak zorunda degilim ne de olsa:) Ruyanin en guzel tarafi, ruyada kalmaz gercek olur inshallah dedirten, PKK'nin silah birakma karari vermis olmasiydi. Ancak yine de bolgedeki insanlar huzursuzdu.

Sınır otesinde miydim yoksa Turkiye tarafinda mi, ondan ruyamda da cok emin degildim. Turkiye tarafindan yola ciksak da, daglardan sınır otesine gectigimiz hissine kapilmistim ancak haber kaynagim da, kamptaki diger teroristler de nerede oldugumuzu soylemediler. Evet sordum ama cevap alamadim:) Cevabi alsam zaten gazetecilik etigi falan dinlemem ihbar ederdim.

Kampta henuz ilk gunlerimdi, konusmalar Turkce yapiliyordu ama ben bir yandan Kurtce ogrenmeye calisiyordum. Hatta bir kac kisiyi silah birakmasi ve dagdan inmesi icin ikna calismalarina da baslamistim ki... Uyandim:)

Bu ruyayi niye gordugumu yavas yavas anliyorum. Sanirim su haber etkili oldu. Tikla

4 Comments:

Blogger ladybird said...

Heyyyt be mubarek!

Seni guzel kokulu cicekli parklara, kirlara ovalara goturuyorum sen yine boyle ruyalar goruyorsun..;)

Hayir olsun ins..

4/21/2006 04:25:00 pm  
Blogger Editör said...

ilk rüyaya yazamadım ama bu kez dayanamadım yazacam... her zaman derim yatarken üstünüzü iyice örtün diye :Pp

4/21/2006 07:03:00 pm  
Blogger tahin said...

Yok Hasanali, o sekilde cozulecek sorun degil bu:) Ulke ve dunya meselelerine kafa yormayi birakip diger kadinlar gibi "aksama ne yapayim, hafta sonu alisveriste kendime ne alayim"gibi konularla ilgilenmeye baslamadikca cozulmez bu sorun:D

4/22/2006 12:29:00 am  
Blogger tahin said...

Amin ney, Sagolasin.
Egitim, egitim, egitim.. Ne cok seyi degistiriyor..

Arkadasina da cok gecmis olsun. Allah yardimcilari olsun.

4/23/2006 01:24:00 am  

Post a Comment

<< Home