17 January 2006

Ordan Burdan..

Dun supermarkette coook beyaz ingiliz bir bayan, Hintli bir erkek ve yanlarinda da iki tane 12-13 yaslarinda esmer-Hintliye benzeyen tipleri ile oglan cocugu gordum. Kadin uvey annleri mi, gercek anneleri mi cozemedim bir turlu. Farkli milletlerden evliliklere aliskinim ancak bu sefer kafam karisti. Cocuklar tamamen babaya benziyor. Yaslari birbirine cok yakin duruyor ama ikiz gibi de durmuyorlar?! Kadin adamin is arkadasi, komsu gibi de durmuyordu cok. Kestiremedim...

7 yasindaydim. Ilkokul 3. sinif. Hayat Bilgisi dersinde ulkeler tanitilacak, bana da Japonya dustu. O zamanlar internet nerdeee peeh.. Ansiklopedilerden haril haril calistim dersime. Ancak arastirmaya bir basladim ki, aman Allahim! Neredeyse hayatim degisti! Ben artik bir Japon olmak istiyordum! Cocuk aklimla bana cok renkli ve farkli geldikleri icin mi oyle bir duyguya kapildim bilmiyorum ama istedigim tek sey; Japon kizi olmak ve Japonya'da Japon olarak yasamakti! Yasamaya karar verdigim ilk ulke Japonya'dir.
Gozlerimin cekik olmasi icin neler yapmadim ki! Bantlarla yapistirmaya, tokalarla cekistirmeye calistim ama ı-ıh! Olmuyor da olmuyor.. Buyuk hayalkirikligi idi benim icin. Ayrica ogrenmeye calistigim ilk yabanci dil de Japonca idi.
Japonca ve yazmayi ogrenmistim.

Cekikgozleri hep sevdim. Uzakdoguda yasamayi hep istedim. Baktim olmuyor, bu sefer de cekikgozlu birisi ile evlenmeyi istedim:) O da olmadi:)

Deli oluyorum cekik gozlu cocuklari gorunce:)

Iste o yuzden la panse gibi ben de Kore filmlerini cok seviyorum:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home