20 January 2006

Puzzle!










Bu aralar fena sardim!

16 Comments:

Blogger ladybird said...

Bunun adi yap boz ama tahin bunu yapip bozmayanlardan:)
Takinti var sanki bir kere tamamlayinca hemen parcalari yapistirip duvara asmayi dusunuyor:)
Bulmacayi parcalarini ezberleyene kadar tekrar tekrar yapardik kucukken, hala oyleyim:)
soyle 1000 lik alacaksin..Bitirmeden basindan kalkmiyacaksin:)

1/21/2006 03:22:00 am  
Blogger tahin said...

Sen cimriysen ben ne yapayim:P

1/21/2006 06:56:00 pm  
Blogger ladybird said...

yap-boz
yap-boz
neymis?
yap-boz:)

1/21/2006 08:38:00 pm  
Blogger tahin said...

O onun Turkcesi:) Millet her seferinde para mi verecek, bir daha bir daha yapmak varken:)
Ingilizcesine bakalim; Jigsaw Puzzle:)

1/21/2006 09:19:00 pm  
Blogger Editör said...

ben yapar bozarım, yapar bozarım sonra neredeyse ezberlemis olurum sekli semali... haliyle artik sikar beni bu durum... en sonunda da yeni bir puzzle alırım kendime ve yeni bir maceradan maceraya kosarim :)

1/22/2006 05:00:00 am  
Blogger zootechnist said...

Şimdi aklıma takılan bi kaç husus var tahin.Müsaadenle soruyorum.

1.Puzzle ın türkçe tam karşılığı nedir?:)
2.Burda ladybird'in cimriliğine nasıl karar verdin?:)) (yoksa puzzle ı çözemedin başkasına mı kızıyorsun:))
3.Puzzle a merak sarmanın altında yatan nedenler nelerdir?
4.Her seferinde para vermezsek puzzle dan geçinenler nasıl ekmek parası kazanacaklar? :))
5.bunu unuttum aklıma gelince sorarım


evet bunların cevabını alayım ona göre yorum yapacağım:))

1/22/2006 05:03:00 am  
Blogger tahin said...

Sabahin korunde burda ne isiniz var sizin:P

1/22/2006 05:05:00 am  
Blogger ladybird said...

Biz gece calisiyoruz:)
blog sahibi yokken sinsice kurnazca adimlarla ilerliyoruz:P

1/22/2006 05:09:00 am  
Blogger zootechnist said...

Annem gelecek onu bekliyordum Sonra düşüğndüm boş duranı Allah sevmez:))

Yorum yapayım dedim bari:))

1/22/2006 05:10:00 am  
Blogger tahin said...

zootechnist;
1- Puzzle: Bilmece; muamma; şaşkınlık, hayret; anlaşılmaz kimse. seslisozluk.com :)
2- Yenisini almak yerine eskisini yapip bozuyor da ordan;)
3- Indirimde £1.99'a dusmus:) Ucuz diye merak sardim sanirim;)
4- Iste ben de onu diyorum ya:) Her seferinde para verelim ki millet eve ekmek goturebilsin:))
5- Ben senin yerine sorayim; insan emek verdigi bir seyi nasil bozar yahu?:)) Harcanan emege, zamana yazik degil mi:) O yuzden bozmayalim, koruyalim:)))

Yap-Bozlari Koruma dernegi:))

1/22/2006 05:10:00 am  
Blogger tahin said...

Ohara, ladybird?Sen de mi burdasin hain kurt? Hani yatip uyuyacaktik:P

1/22/2006 05:11:00 am  
Blogger tahin said...

Sanal alemin her kose bucaginda da karsilasmasak sasarim zaten:))

1/22/2006 05:11:00 am  
Blogger zootechnist said...

evet cevaplarımı aldığıma göre yorum yapabilirim

Puzzle ın anlamına bakınca nedense pek uğraşmak gelmiyor içimden.(şaşkınlık,hayret,anlaşılmaz kimse) :))

İnsan yapıp bozdukça öğrenir.ladybird de o yüzden uğraşıyordır sanırım.mesela ben bugün pc donanımdan anlıyorsam bunu 5 anakart 3 ram 2 harddisk yakmama borçluyum :))

Orda puzzle ucuzmuş ticaretine başlayabiliriz.Burda pahalı.hemen ithalatı nasıl olur bir fiziblite çalışması yapayım:)

emek verdiği şeyi insan çok kolay bozar mesela o kadar özenip bezenip yorulup şekilli şekilli kek pasta yapıyor hanımlar 10 saniyede yiyoruz sonra.
Hem puzzle ın ruhudur bu.bi kere yapıp bıraktıktan sonra gazete sayfalarındaki bulmacalar gibi olur değil mi ama:))

1/22/2006 05:20:00 am  
Blogger tahin said...

zootechnist; Ben gondereyim sen sat yap-bozlari:))
Bitireyim yap-bozumu da soyle cerceveletip duvara asayim:P

Cerceve parasiyla 10 tane 1000'lik yap boz alinir ya neyse:P

Yap-bozlari bozmama dernegi:P

Sabahin korunde geyigin de gozunden vurduk:P

1/22/2006 05:27:00 am  
Blogger ladybird said...

Ticaret kismini bana birakin, hallederim:)
Sana inat anket sorulari hazirlayip butun tanidiklarima dagiticam..Bakalim arastirmalara gore kac kisi yapip bozuyor ve yine kac kisi yapip duvara asiyormus gorelim..istatistik sonuclari blogumda gururla yayinlayacam..hih!
lol

1/22/2006 05:38:00 am  
Blogger zootechnist said...

evet tahin sen gönder burda yeniden paketleyelim kutunun üstüne de ladybird in anket sonuçlarını koyalım.Bilimsel puzzle satalım.Bi farkımız olsun:))

1/22/2006 05:41:00 am  

Post a Comment

<< Home