04 March 2006

Yolcudur Abbas...

...baglasan durmaz...


Yarin aksam bu saatlerde kismetse yeni bir sehirde, yeni bir evde, yeni bir maceranin esiginde olacagim. Macırız (muhacir) malum ama bu kadar mi kanina isler insanin... Gocebelikten yorulacagim aklima gelmezdi:)) Neyse tebdil-i mekanda ferahlik vardir derler.. Iyi gelir inshallah.

Dualarinizi eksik etmeyin...

Internet baglantisi ne zaman hazir olur bilemiyorum. O zamana kadar hepinize sevgiler & selamlar...

Donunce kismetse Sweet November'in ikiz kiz kardesi Autumn in New York'u (New York'ta Sonbahar) yazayim ben de:)) Ladybird'den neyim eksik canim:P

Romantiklik genetik bir kodsa, bende eksik galiba:P

Nergis: "Tudor"larin ayrintisini baglanti yapilir yapilmaz ekliyorum inshallah. Tahmin ettigimiz gibi tahta ciktilar. Siyaha boyanmis tahta kullanmislar. Kismetse tudorlar sehrine yerlesiyorum:) Istersen bundan sonra tudorlarin cizim planlarini bile bulup yollarim:))


tahin

13 Comments:

Blogger ladybird said...

Gule gule git..Yolun acik olsun..Hayirlisiyla evine yerles..

Sen yokken su filmleri tekrar seyredeyim diyorum :p Taze taze yorum yapardim ama sinav var biraz zor..

askimla kal :PP

3/04/2006 01:53:00 am  
Blogger tahin said...

:)
Allah razi olsun...
Ders calis, donunce sozlu yapicam:)

3/04/2006 02:18:00 am  
Blogger tahin said...

Tesekkurler.. Allah razi olsun..

3/04/2006 11:33:00 am  
Blogger ladybird said...

tahin ile bugun telde gorustugumuzde soranlara selam iletmemi istedi..;-)

Yeni evine tasindi..net baglantisi hallolunca tekrar aramizda olacak ins..

anonim yazan biri gecenlerde tahin'in blogunu ele gecirecegimi soylemisti..Blogun bekciligini ben yapiyorum su siralar;-)) icine dogmus o kisinin sanirim:P

3/06/2006 01:14:00 am  
Blogger Rush Murad said...

hheheheee... cute pic! the tortoise looks like me... small body, so huge burden to carry... yet walk really slow but steady! Have a great week ahead.

3/06/2006 03:38:00 am  
Blogger ladybird said...

Rush Murad,
tortoise in this pisture is tahin with her house on her back ;-) She changed her adress this weekend, so she won't be with us for a short while..She'll join us once she has internet connection in the new house.

I ahope you have a good week as well..

3/06/2006 08:37:00 am  
Blogger ladybird said...

Arkadaslar, hazir tahin yokken blogunu dagitalim biraz ;-) cay kahve isteyen var mi?;-))

3/06/2006 09:06:00 pm  
Blogger mehmet livvarcin said...

bağlanmadı mı daha internet :))

3/07/2006 11:11:00 am  
Blogger ladybird said...

yapalim ney ;-) bulasiklari tahin'e birakalim:P

net baglanmadi henuz mehmet,
bloglari ve yorumlari telde okuyorum, sizi geriden takip diyor merak etmeyin ;-)) hanfendinin ozel blog sekreteri gibi hisettim kendimi ;-))

3/07/2006 01:31:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

ben şu yatağı açayım, müsadenizle biraz uyumak istiyorum, kekten bana da bırakın ama. haa, sofrayı kaldırmayın da uyanırsam atıştırırım daha.

3/07/2006 01:49:00 pm  
Blogger ladybird said...

Anonymous,
yatak ucreti aliriz:P

herkes evinde hissetsin..evsahibiniz benim, misafirlige gelirken yaninizda bol bol romantik film getirin :P hazir birileri yokken rahat rahat izleyelim ;-)

blog sahibi&yazilari yok ama yorumlar hit yapacak o gelene kadar:P

3/07/2006 02:41:00 pm  
Blogger tahin said...

Aman efendim kimler gelmis... Hosgeldiniz, hosgeldiniz:)

Buyurun, buyurun, cekinmeyiniz:) Kendi blogunuz gibi rahat ediniz efenim:) Evin kizi ladybird sizlere ikramlarda bulunsun. Kizim kolonya tuttun mu misafirlere?
:P

Zaten hasbel kader tasinmisim Ingiltere'nin "posh" yani pek bir havali, elit kasabasina.. Bundan sonra kibarliktan gecilmeyecek bu blog:))

Herkese merhabalar.. :))
Kasabanin kutuphanesinden bir merhaba deyip kacacak kadar girebiliyorum. 5 dakikam kalmis, saat ha bire isliyor ekranin kosesinde:) 5 dakiak sonra hic acimazlar keserler:)

Herkese sevgiler ve selamlar..

3/07/2006 03:35:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

abbasın yolculuğu çok uzun sürdü.

3/14/2006 05:41:00 pm  

Post a Comment

<< Home