13 May 2006

Cep Telefonunu Tanı!

Kursun adi: Get To Know Your Mobile

Kursun Icerigi: Do you have a mobile and don't know how to benefit from all its features. This course aims to show you how to communicate effectively using text messaging, call divert, alarms, calendar, games, photographs and many more. Please bring your mobile and be prepared to have fun.

Kurs Tarihleri:
066Q015 - 14.10.06
066Q011 - 10.02.07
066Q036 - 12.05.07

Kurs Suresi: 1 day workshop

Kurs Ucreti: £15

Cep telefonunuz varsa; nasil mesaj atacaginizi, alarmini nasil kuracaginizi, takvimini nasil kullanacaginizi ve tum diger ozelliklerini ogrenmek ve telefonunuzu etkili bir sekilde kullanmak istiyorsaniz East Grinstead Merkez Kampusu'ne basvurabilirsiniz. Gelirken telefonunuzu yaninizda getirmeyi unutmayin ve eglenceye hazir olun!

Acele edin, kayitlari kacirmayin. Yogun istek sebebiyle yer kalmayabilir :))


Saka olmali bu.. Evet evet saka olmali.. :)
2007 yilinin kursu bile simdiden hazir..

7 Comments:

Blogger Suat Saygın said...

Evet şaka olmalı.
Burda çocuklara sormak yeter zaten, kursa gerek yok :)

5/13/2006 11:57:00 am  
Blogger tahin said...

:)
Yaslilar icin acmislardir belki diye dusunuyorum:)
Sirf meraktan ben de mi gidip kaydolsam:)

Benim gibi; -kimler gidiyor ki bu kursa?- diye kaydolanlarla kursu dolduyorlarmis falan:) Kim gider ki cidden bu kursa ? :)

5/13/2006 01:09:00 pm  
Blogger Ebrûlî said...

Git de bize de anlat :)

5/13/2006 03:24:00 pm  
Blogger cenkunal said...

Türk milletine bu kurs sökmez.
Milletçe cepkoliğiz.
Hatta en az telefonu olanın iki adet telefonu var.Beş tanesini birden taşıyanı da gördüm.Bari bir santral memuru tutsalar kendilerine.
Bense tek telefonumu bile iptal etmeyi düşünüyorum.
Biraz ulaşılmaz olmak,kapsama alanı dışında olmak havalı olsa gerek diye düşünüyorum.
:-)

5/13/2006 04:14:00 pm  
Blogger tahin said...

Sevgili ebruli, verecegim £15'a aciyorum:)

"Neee? 5 telefon mu?" demek istiyorum Sayin Cenk Unal :) Mashallah ne diyelim. Ingiltere'de telefonlari bedava veriyorlar ama ben bugune kadar en fazla 2 telefonlu insan gordum burada:) Insanlar ac ve acikte iken 5 telefon sahibi olmak..? Allah hepimizi ıslah etsin, ne diyelim..

Sanirim en iyisi, sizin de dediginiz gibi kapsama alani disinda kalmak :))

5/13/2006 04:26:00 pm  
Blogger rosygarden said...

Is this a joke???

5/14/2006 08:28:00 pm  
Blogger tahin said...

no rosygarden,
it's not:)

Sonradan dusundum de, bu kursa en cok Fransizlarin ihtiyaci var. Onlar kadar teknoloji ozurlu baska bi millet gormedim:) Kurs fransada acilsa hic sasirmazdim ama Ingiltere'de ne alaka anlayamadim:)

5/15/2006 12:05:00 am  

Post a Comment

<< Home