03 May 2006

Gooooooooooooooogle

Stat Counter'dan google'daki aramalarla bloguma dusenlerin, aramalarda kullandiklari cumlelerden ilginc olanlari sectim. Iste bazilari:

Hepimiz yüzlerce kez google arama
Bu aramayi yapan arkadasin ne demek istedigini anlayaniniz var mi? :)

kac kilometre spain
Bu da baska bir arama fatihi:) Ispanya niye ingilizce anlayabilen var mi?

KOL BACAK DAMAR HASTALIKLARI

tahin + problem
:)

kredi karti borcuna hapis


zeytinyagi ureticisi in turkey
Bir baska half turkish yari english :) Kimlik bunaliminda bunlar:)

portekizcede merhaba
Portekiz'e tatile giden var herhalde:)
Portekizcede merhaba; Alo demek:)
Bakiniz: Tikla

trakya + muhacir


anne melek

kucuk emrah sarkilari

1 yas bebek psikolojisi
Seni ladybird'un bloguna alalim:)

tahin nedir
Kabukları soyulup‚ kavrulmuş susamın değirmende ezilip‚ akabilir kıvama gelmiş hali.
;)

teror filmi

hidayet turk oglunun hayat
Ben de merak ettim simdi.

fil resmi
1 adet fil resmi rica ediyorum google:)
Fil yazip google'in images linkine tikliyorsun. Karsina fil resimleri cikiyor.

ev yapimi baklava
Olsa da yesek:)
Arama Avustralya'dan yapilmis:)

yalnız blog

hayvanlar alemi hindi


Onk.Dr.Haluk Nurbaki
Hocam. Cok severim. Allah rahmet eylesin.

what is pekmez
Go to Wikipedia!

Pekmez in Turkish and petimezi in Greek is the name for the syrup-like liquid obtained after condensing juices of (especially) grape, fig or mulberry by boiling with coagulant agents. It's used as a syrup or mixed with tahini for breakfasts.

Most of the grape production of Turkey is in the form of pekmez and raisins, particularly sultanas.

Canim herseyi de Google'dan beklemeyin artik! Ansiklopedilere de basvurun arada:)

aziziye camii lo
Aziziye camii'sini anladim da, lo ne oluyor? :)

"bagis.net" what does it mean
Yabancilara kadar ulasmis bagis.net'in bilgisi:) Ne guzel..

İNGİLİZCE BİLENLERLE SOHBET
How can we help you?:)

"yavuz sultan selim"+"escinsel"
Yok oyle bir sey.



tahin

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bir pazar sabahı beyefendinin(!) biri sevgilisine gül almış ve oturmuş googleın başına, sormuş; "sevgilime gül verirken ne denir" cümle aynen böyle :)

yine bir sabah, adamın birine "sabah-ı şerifleriniz hayrolsun" demişler sanırım, o da yine oturmuş googlea sorayım bunu demiş; "sabahı şerifleriniz hayır olsun ne demek"

millet googleı nasıl bir şey algılıyor acaba? karşılarında canlı bir varlık varmış gibi mi düşünüyorlar?

5/06/2006 11:21:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

amaan sızın yuzunuzden google da arastırma yapamıcaz artık ha!bu kadar elestırel bır mıllet olmamızın sebebını anlamıyorum..anlamıyorum..zaten arastırma yapan arkadasların bır cok soyledıgını de garip bulmadım. lo'yla ilgili de sunu dıyebılırım: bazen yazarken enter a basıyor ınsanyalnıslıkla ve yarım bır sekılde cıkıyor..

5/07/2006 12:36:00 am  
Blogger tahin said...

abdullah,
"Armut pis, agzima dus" durumu bunlar:)

anonymous,
ben de kendimizi bir sey zannedip elestirilemez oldugumuzu dusunmemizin sebebini anlamiyorum?!
Bulunmaz Hint kumasi miyiz?

5/07/2006 01:13:00 pm  
Blogger ladybird said...

Google da "Bulunmaz Hint kumasi miyiz?" diye arattim..

Arama sonuclari;

Estağfurullah; bulunmaz Hint kumaşı değiliz!..

Kimse bulunmaz hint kumaşı değildir.

Cevap ortada ;)

5/07/2006 02:31:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

anonim, i harflerini neden ı yazmışsın anlamadım, oysa "garip" kelimesinde i harfini kullanabildiğin de belli. bir de, "yalnış" değil "yanlış" olacak o kelime. bak, eleştirel olmazsak yanlışları yalnış, yalnışları yanlış bileceksin işte, eleştirmek iyidir.

5/07/2006 02:48:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

yok hayır ama eleştrinin niceliği değil niteliğidir aslolan..bızım zaten kendımızı elestırmekten yana hıc sıkıntımız yok. dunyada en cok kendını elestiren milletleden biri oldugumuzu dusunuyorum (bkz : en cok iletilen Türk toplumu "forward" maılleri)
ancak ben burada artık yaptıgımız espirilerin yıkıcı değil yapıcı olmasını gerektiğini vurguluyorum..
mesela bakın, siz elestirdiniz ve bende abartı buldugum elestirilerden dolayı sizi eleştirdim ve siz de beni abartı buldugum için eleştirdiniz. Bulunmaz Hint kuması mıyız neden elestırılere acık olamıyoruz?
abdullah, elime i yerıne ı yazmak daha kolay geliyor umarım senin için bir mahsuru yoktur senin için..ha "yalnış" la ilgili olarak, hızlı klavye kullanıcılarında su giib hatalar sık olru. (umarım anlamısssındır;yani bir harfi diğerinden önce yazma)

5/07/2006 05:21:00 pm  
Blogger rosygarden said...

ya süper şeyler çıkmış :) ben de hemen girip bakcam benim blogum nerde nasıl cıkmış acaba?

5/08/2006 09:18:00 pm  
Blogger tahin said...

:)
Rosygarden, cok eglenceli oluyor, arada sen de kontrol et:)

h2s3t, iyi ki dear google var di mi?:) Ondan once hayat yahoo ve altavista'nin sıkıcı sayfalarinda geciyordu:P

5/09/2006 12:55:00 pm  

Post a Comment

<< Home