09 May 2006

Vay..Vay..Vay..

Ertugrul Ozkok'un gecen pazar internetten aldigim yazisinin Avrupa Baskisinda megersem baska seyler de yaziyormus! Gerci henuz pazar baskisini gozumle gormedim ama tanidiklardan ya da Londra Turk gazetelerinin arsivinden bulmak zor degil.

Bakalim Avrupa Baskisindan ne yazmis Ertugrul?

Asagidaki Turkiye ve Internet baskisinda yazanlar:

O fotoğrafa bakarken, kendi kendime düşündüm.

O günden bu yana ne oldu da, başımıza bir türban sorunu çıktı?

Cumhuriyetin neredeyse yüzyılı dolarken kim hata yaptı?

* * *

Geçenlerde uzun yıllardan beri tanıdığım bir arkadaşımla sohbet ediyorduk.

"Biliyor musun, türbanlı kadınların psikolojisini merak ediyorum" dedi.

Son zamanlarda başka arkadaşlarımda da buna benzer ilginin yükselmekte olduğunu görüyorum.



Bu da Avrupa Baskisinda ciktigi iddia edilen yazisi:


O fotoğrafa bakarken, kendi kendime düşündüm.


O günden bu yana ne oldu da, başımıza bir türban belası sarıldı?


Cumhuriyetin neredeyse yüzyılı dolarken kim hata yaptı?


* * *

Geçenlerde uzun yıllardan beri tanıdığım bir arkadaşımla sohbet ediyorduk.
Hadi biraz daha ayrıntı vereyim.

Kadınlarla ilişkisi Casanova sınırlarında dolaşan bir arkadaşım.
"Çapkın" kelimesini çok banal ve aşağılayıcı bulduğum için, evrensel bir benzetmeye sığındım.

"Biliyor musun, türbanlı kadınlar ilgimi çekmeye başladı" dedi.
Son zamanlarda başka arkadaşlarımda da buna benzer ilginin yükselmekte olduğunu görüyorum.

Bu da iddianin kaynagi:

Tikla 1
Tikla 2

8 Comments:

Blogger Bâd-ı Sabâ said...

Açmamış bir gül goncası tabirimi mazur görünüz, işte edeb ile yaşayan tesettürlü bir bayan da bu haldedir.

Elbette açmış bir güle nazaran, gonca bir gül daha güzel görünür ve dikkat çeker.

Bu yoruma böyle bir giriş yapmaktan kaçınmadım, yazınızda belirttiğiniz hususu önemsiyorum; ve insanlarımızın bu konuya karşı hassas olmalarını bekliyorum.

Akıl sahiplerine, Türbanlı Beyaz Türkler başlıklı yazınız konu hakkında ders çıkarmak için acizane fikirler verebilir.

Bu konu hakkında bilinçlensinler ki nasıl davranmaları konusunda, ne gibi önlemler almaları konusunda kendilerine çeki düzen versinler.

Allah'a şükürler olsun Tahin, böyle bir konuyu hasır altından gün yüzüne çıkarmışsın.

Anlayanlar, anlamayanlara anlatsınlar...

5/10/2006 06:39:00 am  
Blogger tahin said...

Allah razi olsun Kazim Mizrak.

ney; Ertugrul Ozkok Turkiye'nin huzurunu ve duzenini bozsun diyeo koseye oturtulmus bir adam. (Adam sifati ona cok ama neyse!)

Ayrica o casanova'nin kendisi olmadigi ne malum acaba?!

5/10/2006 09:25:00 am  
Blogger Siyah Zambak said...

Bu tarz ifadeler elbette çok çirkin, ben de çoğu zaman kızıyorum. Okulu türban yüzünden bırakmış olmamın da etkisi olacak ki;türbana uzanan dilleri koparasım geliyor. Bir dil de burda var.Fakat bazen de "Acaba bizleri galeyana getirmek için kurulan birer komplo mu bunlar diyorum" mahkeme-i kübra da bu dillerden teker teker hesap sorulacaktır!

5/10/2006 03:27:00 pm  
Blogger cenkunal said...

This comment has been removed by a blog administrator.

5/10/2006 08:16:00 pm  
Blogger cenkunal said...

Alçak ve münafıkça yaklaşımını nefretle lanetliyorum o kendini aydın zanneden adamın(!)

5/10/2006 08:20:00 pm  
Blogger tahin said...

Onun aydinligi kendi onunu bile aydinlatmaz..

5/11/2006 12:51:00 am  
Blogger Hayâl said...

Tedaviye muhtaç zavallı bir ruh hastası....( Dr. gözüyle.)

5/11/2006 11:10:00 am  
Blogger life said...

:Yazılarını kaçırıyorum hep yorum yazmak için.Şehir dışında olduğumdan bilgisayar her zaman bulamıyorum.

Müslümanlar birleşip bunlara karşı koymalı.Seslerini çıkarmalılar.Elele birlik olmalılar.İstedikleri gibi at koşturamayacaklarını anlamalı bunlar.

Hep birlikte elele...

5/11/2006 03:45:00 pm  

Post a Comment

<< Home