28 April 2006

East Grinstead'de Bahar 2

Bu kasabaya niye icimin isindigini bir kere daha anladim: Çam Agaclari. Akdeniz havasi veriyor kasabaya. Boylelikle soguk ve uzak bir ulkede gibi degil de, sicak bir Akdeniz kasabasinda gibi hissediyor insan kendisini...

Resimlerin uzerine tiklayarak buyuk hallerine ulasabilirsiniz. Blogun adresini verdiginiz surece resimleri kullanabilirsiniz.



Kasabanin ortasinda bulunan Kilisenin, icinde mezarligin oldugu guzel ve buyuk bir bahcesi var. Ortasinda bir yol geciyor ve insanlar o mezarlik&kilise bahcesini kestirme yol olarak kullaniyorlar. Olumle yasam icice..




Mezarliga herhangi bir sey yerlestirmeden once kilise gorevlileri ile gorusulmesi gerektigini hatirlatan bir uyari.


Tam ortalayamadim, cimenlere basmam gerekiyordu. Birak, daginik kalsin dedim:)

Mezarlik&Bahcenin giris/cikis kapisi.









Mini minicik bir fidancik...

Tutsak Laleler

Fenerbahce.. Sen cok yasa...

Kilisenin kapisi





tahin

9 Comments:

Blogger ladybird said...

Bahar gelmis hosgelmis. Neseli, sen sakrak tavirli bahar. Ne guzel!

Kapilara nasil bir duygu vermek istemistin? :P

4/28/2006 09:02:00 pm  
Blogger tahin said...

:)
Sildim o yazimi:)

Guzel bir kapi resmi koyacagim inshallah, ben cekmedim ama o sekilde cekmek istiyorum kapilari:)

4/28/2006 09:26:00 pm  
Blogger rosygarden said...

Harika fotoğraflar... Baktıkça içim açıldı. Eline, gözüne, yüreğine sağlık. Bi de çiçeklere bayıldım. Pembe olanlar gül mü? Bembeyaz olmuş ağaç da çok güzeldi. o ne ağacı?

4/28/2006 09:57:00 pm  
Blogger tahin said...

Merhaba rosygarden,
Allah razi olsun. Yaradan guzel yaratmis, ben sadece fotografladim:) Guzellikleri Yaradan'dan geliyor:)

Pembe olanlar yaban gulu saniyorum ki. Bizim oralarda oyle denirdi yani..

Beyaz agac ne agaci bilmiyorum maalesef. Bizim memleketteki visne oyle acardi ama emin degilim:) Inshallah meyve verirse anlariz:)

4/28/2006 10:07:00 pm  
Blogger ladybird said...

This comment has been removed by a blog administrator.

4/28/2006 10:30:00 pm  
Blogger ladybird said...

Benim bahcemdeki kiraz agaci da oyle bembeyaz oldu. Gecen sene 45 tane kiraz vermisti;)

Bu sene kac tane verecek bakalim. Kuslardan once davranirsak bizde tadacagiz ins;)

Ben sonbahar insaniyim. Dokulen kuru sari yapraklar daha cok dokunuyor ruhuma. Huzun kokan mevsim..Ama bu resimlerde ilkbaharin ne kadar cana yakin ve sirin oldugunu gordum..

Baktikca ici isiniyor insanin..

4/28/2006 10:37:00 pm  
Blogger Suat Saygın said...

Tahin
Eline sağlık, çok güzel fotoğraflar. Bizim Trabzon'da yaklaşık 3 haftadır sis vardı, yeni kalktı, baharın geldiğini anlayamadık henüz :)
Doğanın dirilişi, öteler ötesinde yeniden dirilişimize ne kadar da benziyor.

4/28/2006 11:07:00 pm  
Blogger rosygarden said...

Tahin,
Dayanamadım itiraf ediyorum. Senin bahar fotoğraflarını kıskandım ben de seninkiler kadar güzel olmasa da kendi çektiğim bir kaç bahar fotoğrafını koydum :D

Hakkını helal et olur mu?

4/30/2006 09:02:00 pm  
Blogger tahin said...

Sevgili rosygarden,
helal olsun ne demek:)

4/30/2006 09:40:00 pm  

Post a Comment

<< Home