09 July 2006

Fransa'nin ilk golu!/Macin sonunda: Italya'nin son golu:)


Bu ne ya?! Hakem taraf tutuyor kardesim!
Penaltilik durum yok ortada, adam kendini atiyor yere, sonuc: penalti!
Bir de pis bir gol yedi ki Italya..



Penaltidan atilan gol, gol mudur sorarim!?



Daha 8. dakika!! Haksizlik bu! Su horozlarin kafasini koparacak bir aslan parcasi yok mu?!



Update



Dakika: 19



Fransa: 1 Italya: 1



Heyt bee:) Ucuz golculer gol gorsuun:))



Update



Uzatma: Zidane guzel kafa atti. Topa degil ama, Italyan oyuncuya...! Ayip ayip...


Fransa'nin suyunu icip havasini soluyanlara illa bulasiyor iste fransizlik..



Update



YES! YES! YES!



Mutluyum, Italya kazandi diye degil.. Fransa kazanamadi diye :)





















tahin

17 Comments:

Blogger NeLLy said...

al benden de o kadar!

ıkıncı yarı baslayacak sımdı kacırmıyım. sen macın nabzını tutmaya devam et, bız de yorumları dınlemeye :)

aslan parcası nel ;p

7/09/2006 08:04:00 pm  
Blogger tahin said...

Gordun mu Zidane'nin kafasini?

7/09/2006 09:27:00 pm  
Blogger NeLLy said...

gordum tabi. insan jubilesinde boyle hayvanlik yapar mi cok ayip ;p gerci adam ona ne demisti onu da cok merak ettim.

evet evet, mutluyuz. barthez'e uyuz olanlar adina mutluyum ben de.

7/09/2006 09:51:00 pm  
Blogger NeLLy said...

bu arada barthez'e uyuz olanlar derken aklimda abim vardi. ben oyle adamlara uyuz olmam. zidane'a da olmam mesela.

7/09/2006 11:29:00 pm  
Blogger tahin said...

Karsidaki ne derse desin, ben de sahsen jubilemi boyle bitirmek istemezdim.. Yahu itip kakmak degil, resmen kafa atti:) Anlamsizdi bence.

Ben Fransa'ya uyuzum:)

7/10/2006 01:30:00 am  
Blogger ladybird said...

tahinciğim,
sen futbola bu kadar meraklı mıydın yahu:P

mutluyum; istanbul da olduğum için.
mutluyum; nette olduğum için;P
mutluyum; herşeyden uzak olduğum için.

vaktim yok, 10 dk lık girdim bir ceh demek istedim..

selam ve sevgilerimle sevgili arkadaşım ;)

7/10/2006 06:14:00 pm  
Blogger birisinin yeri said...

...galiba insanlar futboldan bahsediyor :(

7/10/2006 06:16:00 pm  
Blogger Siyah Zambak said...

şaka gibi:(

7/10/2006 08:07:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

zidaneın ne akdar efendi bir futbolcu olduğunu herkes bilir. bu hareketi yaptığına göre mutlaka çok kötü bir tahrik vardır diye düşünüyorum. bir kaç güne kalmaz ne olduğu çıkar ortaya..

7/10/2006 08:50:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Bende finalde İtalya yı tutuyordum

: )

Ne diyelim hayırlı olsun kupaları

Darısı 2010 Güney Afrika da Türkiyenin başına

Ayrıca bugün Gazetede okudum müslüman olan Fransız Futbolcu Frank Ribery nin maçtan önce sahanın ortasında dua etmesi dünyada büyük yankı uyandırdı ve ben bununla çoook gurur duydum
kupa boyunca gösterdiği performansla ilgili olarak ’Gücümü İslam’dan alıyorum’ açıklamasını yapmıştı.

Anarshi...

7/10/2006 09:02:00 pm  
Blogger cenkunal said...

Olayda bir tahrik sözkonusu.

7/10/2006 09:33:00 pm  
Blogger tahin said...

Canim ladybird..
Seni burada gormek ne guzel bir supriz:) Super bir tatil gecirmen ve super tatil haberleri vermen dilegiyle:)

Futbola cok duskun degilim ama Dunya Kupasi bu da yani:)

evet baver:)

siyah zambak, hangisi? Fransa'nin kaybetmesi mi, Zidane'in kafa atisi mi?:)

abdullah, evet agir tahrik var tabii. Zidane'in annesi mactan once agir hasta oldugu icin hastaneye kaldirilmis sanirim. Akli annesinde kalarak baslamis maca. Italyan oyuncunun Zidane'in annesine kufretmesi adamin sinirlerini ziplatmis tabii.

anarshi, ayni zamanda Fransa Milli Takim kaptani Troussier de, 17 mart 2006'da si Dominique ile musluman oldu. Pierre olan adini Omer, esi de Dominique olan adini Amina olarak degistirdi.

O acidan Fransa takiminin maci kaybetmesine uzuldum. Gonlum elbette onlardna yanaydi ancak Fransizlara o gicigim ki, Dunya Kupasini alarak mutlu olmalarini istemiyordum! Hele de bu kupayi, her durumda asagiladiklari ve kucumsedikleri azinliklar&muslumanlar araciligiyla almalari beni iki kat sinir edecekti.. Neyse, dedigin gibi, darisi 2010'da Guney Afrika'daki Turkiye'nin basina inshallah:)

7/10/2006 09:41:00 pm  
Blogger tahin said...

Evet, tahrik var...

7/10/2006 10:55:00 pm  
Blogger Güneşli Günler said...

Tahin, futbolun f'sinden bile anlamayan ve dünya kupasından da bihaber olan biri olarak sadece şunu söyleyebilirim: İyi ki Fransa kazanmamış. :)

7/11/2006 10:25:00 am  
Blogger Siyah Zambak said...

ikiside değil..islam dünyasına tahrik etmek amacıyla düzenlenen bu gibi oyunlara kandığımızı düşünüyorum..üzerine yapılan yorumlar bunu gösteriyor.kitaplardan okuduğumuz "islamiyeti ve müslümanlığı hedef alarak bu tarzda komplolar olduğu zaman biz müslümanların istikrar ve tevekkül içinde sükunetimizi korumamız" tavsiye ediliyor, ki nitekim eski den alimler de bu şekilde davranmışlar, Allah'ın hesabına teslim olup dua etmek.. Dünya dua üzerine kurulmuştur.Zidanenin bu davranışını da yanlış buluyorum,sinirle yapılan bir davranışın hiçbir faydası olamaz.ama malesef hepimizde zaman zaman sinirimize mağlup düşüyoruz.

acizane fikrim...

7/11/2006 04:02:00 pm  
Blogger ERDIL said...

Atilan bir kafa kirmizi kart.Birinci sirayi aldi.Dünya sampiyonlugu güme gitti.Iste nasil bir ortamda yasadigimizin bir dönelmesi.
Saygilar

7/12/2006 04:35:00 pm  
Blogger tahin said...

Sorma Erdil baba, televole kanimiza mi islemis ne:P

7/15/2006 01:39:00 am  

Post a Comment

<< Home