01 July 2006

Natural History Museum


Icindekiler kadar, binasinin da dikkat cektigi Natural History Museum:
















Iceride buyuk bir dinazor iskeleti bulunuyor. Gercek mi yoksa yapay mi bilmiyorum. Orada iken kontrol etme imkanim olmadi. Bir sonraki sefere inshallah. Yapay gibi duruyordu ama:)







Gercek bir iskelet:









Son fotografta, tavanda gorulen kucuk kare tablolarin her birinin icinde, ince ince islenmis cicek motifleri bulunuyor. Kucuk ama sirin ayrintilar.




Fotograflar: tahin









tahin

8 Comments:

Blogger cenkunal said...

Dün bir arkadaşım Fatih'in İstanbul'u fethederken bizzat kendisinin imal ettiği Şahin isimli topun İngiltere müzelerinde ne gezdiğini soruyordu.
İlk defa duyuyordum bu bilgiyi.Kesin dedi.
Var mı İngiliz Müzelerinde böyle bir top acaba?
Bir araştırsanız konu müzelerden açılmışken?

7/02/2006 11:52:00 am  
Blogger tahin said...

Cenk kardesim,
Boyle bir top buradaki muzelerde bulunabilir. British Museum'u ilk gezdigim zaman oldukca sasirmistim. Dunyanin 4 bir kosesinden topladiklari eserleri sergiliyorlar.

Gerci Fatih'in dokturdugu topu Topkapi Sarayi'na koyup vatan haini hirsizlarin calmasina olanak saglamaktansa, Ingiltere'de koruma altinda kalmasina goz yummak yegdir diye dusunuyorum.

7/02/2006 01:57:00 pm  
Blogger cenkunal said...

Kaşıkçı Elması'nın sahtesinin müzede sergilendiğine dair iddialar da var.Aklıma bu geldi dileğin karşısında ama,doğrusu ben İngilizleri hiç sevmiyorum.Onlarda bulunmasını istemezdim doğrusu Tahin kardeş.

7/02/2006 05:03:00 pm  
Blogger birisinin yeri said...

üfff, evrimciler şimdi ne malzeme çıkarmaya çalışırlar o dinazor iskeletinden...yapay ve yalan da olsa çıkarırlar..

7/02/2006 05:16:00 pm  
Blogger tahin said...

Ben de Ingilizlerde bulunmasini istemezdim. Ama ha Ingilizler ha Almanlar.. Bizde olmadiktan sonra..Keske kendi hazinelerimize sahip cikabilsek.

baver, sorma:)

7/02/2006 07:24:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Valla tahin sana imrenmiyor değilim..

Baya geziyosun çok hoş bişi olsa gerek..

Benim yerimede gezmeyi unutma

Aslında bende çok istiyorum fotoğraf makinemi alıp heryeri dolaşmayı ama bi türlü olmuyor

Okul başlıyor doğru üniversiteye
Okul bitiyor işe başla uyumaya bile vaktim yok
Son 2 gün içinde toplam 5 saat uyumuşum.

N'olacak benim bu halim..

: )

Dünyayı bile bu ekrandan görmeye başladım

7/02/2006 08:12:00 pm  
Blogger tahin said...

Sevgili anarshi,
Allah yardimcin olsun. Okul-Is.. Hayat mucadelesi zor.. Gencken biz de oyleydik:P Gerci insan en cok ogrenci iken gezer ama:)

Gezmek sana da nasip olur inshallah.

Benim de cok gezdigim soylenemez aslinda, ama tabii buna da sukur:)

7/02/2006 11:45:00 pm  
Blogger tahin said...

Sagolasin PY,
Gez inshallah gonlunce..
Ama n'olur fotograflamayi ve yayinlamayi unutma ki gezemeyenler de nasiplensin:)) tahin mesela:P

tahin,
Seyyah ozentisi

7/03/2006 12:03:00 am  

Post a Comment

<< Home