22 August 2006

Exorcist!

Haber su: Hurriyet


Haberden bir paragraf:



Patronu Mustafa Kıvrık'ın, işyerinden para çaldığı iddiasıyla kendisine işkence yaptığını anlatan Meryem Sak, daha sonra da ‘Senin içinde şeytan var. Günahkarsın. İçindeki şeytanı çıkaracağım’ diyerek çekiçle ayak parmaklarını ezdiğini söyledi.



Oldu amcamim. Sen hangi holivud filminde oynamistim demistin?!



Amerikan filmleri bir an once yasaklanmali. Film replikleri ve amerikan sapik modelleri ulkemiz insaninin icine islemis!





tahin

9 Comments:

Blogger ERDIL said...

Tahin kardes eger kendi tarzimizi yaratabilirsek zaten o kendiliginden kaybolur gider.
Ne istedigimizi bir bilebilsek.
Elimizde olan imkanlarin onda birini söyledigimiz kadar uygulayabilsek.O zaman haberlerde daha güzel seyler okuyacagimiza eminim.
Sevgiler saygilar.

8/23/2006 10:14:00 am  
Blogger İbn-i Sina said...

Ben de izledim o haberi. ne haldeydi kızcağız.. Bir de patronu yetmezmiş gibi kızın annesi ve kardeşi de işkence yapmış ona! Ne insanlar var, insan olmayan..

8/23/2006 12:12:00 pm  
Blogger cenkunal said...

Evet,gerçekten çok tuhaf işler oluyor memleketimizde.
İlginç ki sizden önce de benzer konuda,e pes yani isimli blogcu arkadaşa yorum yapmıştım.
Gazetelerin 3.sayfaları gibi oldu bugünkü ziyaretlerimde gezdiklerim.:-)

8/24/2006 09:10:00 am  
Blogger birisinin yeri said...

farkında mısınız...son günlerde mi sapıttık ? yoksa zaten sapıtmış olanlar artık daha fazla mı dikkat çekiyor ?
bilmiyorum..
Erdil Baba'nın dediği gibi :
'ne istediğimizi bir bilsek '
Tahin, bu cümleler aynen yabancı filmlerdeki cümleler ..farkındayım..
ne yapacağımızı, ne yapacağımı şaşırdım..
Allah akıl fikir iman versin bu millete...

8/24/2006 09:45:00 am  
Anonymous Anonymous said...

korktuğum gibi oldu ve patron şeyh çıktı. daha doğrusu şeyhlik yaptığını söylediği muhasebecisi konuştu. inşallah bunun sonu da geçmişteki örnekleri gibi olmaz bkz.fadime şahin

8/24/2006 04:35:00 pm  
Blogger tahin said...

Yok yok.. Biz boyle degildik. Son yillarda inanilmaz bir sapkinlik var ulke topraklarinda. Ben Turk kanali izlemedigim icin Allah'a sukur korkunc goruntulere maruz kalmiyorum ancak tv'lerde izlemedigim icin internette gazeteleri okudugumda soka giriyorum. Artik neredeyse anne-baba-evlat cinayet haberlerinin olmadigi gun yok! Insanlar ne kadar kolay anne-babasini-evladini olduruyor! Can almak belki de dunyanin en zor islerinden birisi iken, insanlar kendi ailelerini olduruyorlar.

5 yil once bu kadar degildi... Dibe vurusun bir yukselisi olacaktir inshallah...

8/24/2006 07:04:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

evet sapkınlık var. bu sapkınlık, emr-i bil-ma'ruf nehy-i ani'l münker ile önüne geçebileceğimiz ufak yanlışların daha sonra önünü alamayacağımız derecede büyümesinden kaynaklanıyor sanırım.

8/24/2006 08:23:00 pm  
Blogger Suat Saygın said...

Haberi bir baska gazetede seyhi diye okudum. Soylenecek bisey yok, Allah akil fikir versin.

8/24/2006 10:52:00 pm  
Blogger Suat Saygın said...

Bu arada Amerikan filmleri demisken dilimize yerlesen uygunsuz cevirilere hayretle ve uzulerek bakiyorum.Ornegin;
adam cay bahcesinde garsona:
-kahve alabilir miyim?
garson:
-korkarim kalmadi!!!
'Hey dostum' bu kadar ornek yeter di mi:))

8/24/2006 10:55:00 pm  

Post a Comment

<< Home