22 August 2006

Incir Cekirdegi..

Supermarkete Incir gelmis. Baktim uzerinde Turkiye'den geldigi yaziyor. Incirin tanesi 59p idi. 2 incire £1.18 odedim. 1 sterling ne kadar? 2 kusur milyon herhalde.. Kasadaki kiza da; "Bunlar benim ulkemden geliyor, ben bunlari ulkemde bedavaya yiyorum, burada tanesine 59p oduyorum" diye sikayette bulundum..



Yazin ortasinda, en sicak gunlerde grip olmustum. Temmuz basi gibi.. Terli iken klimali ortama girince klima carpmisti. Bronsite cevirecek diye endiselenmistim ama kiyisindan gectik cok sukur, iyilesir gibi oldum. Gecen gun yeniden basladi oksuruk. Megersem tam iyilesmemisim. Eczaneye oksuruk surubu almaya gittim. Oksuruk suruplari yuksek miktarda alkol icerdigi icin, alkolsuz bir seyler sordum ama yokmus tabii ki. Alkolsuz bir tane arayip buldular ancak o da resmen okusuruk surubu kategorisine girmediginden fazla etkili olmayacagini soylediler. Neyse, nasil bir surup alacagima karar veremeyince vazgectim. Eczanedeki asistan da bana balli, limonlu sicak su icmemi tavsiye etti:) Annesinin de ayni seyi yaptigini soyledi oksuruk icin:)



Cumartesi gunu arkadaslarim, sehir disinda, buyuk bir malikanede yapilan bir dugun torenine katildilar. Torene katilacak bayanlar icin sivri topuklu ayakkabi yasagi vardi! Torenin yapildigi bina "Kulturel Miras" sayiliyormus, sivri topuklara da binanin tabanina zarar verdigi icin izin verilmiyormus. Vay be! dedik, adamlar nasil koruyor miraslarini..



Bu da Nelly'e armagan ettigim fotograf:)





PS: Hic kusur kalma ladybird:P




tahin

8 Comments:

Blogger İbn-i Sina said...

Geçmiş olsun ya, Allah acil şifalar versin.
Alsaydın şurubu keşke, caizdir. Sonuçta erkek doktorlara da muayene için gidiyoruz yani gidebiliyoruz.

Dur azıcık gülümseyeyim sana, endorfinlerini harekete geçirir belki
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) ;)

8/22/2006 07:43:00 pm  
Blogger tahin said...

:))
Yarin doktora gidecegim inshallah. Artik doktor ne yazarsa onu almaya karar verdim. Bazi ilaclar sadece recete ile satiliyor, daha etkili olanlar. Belki onlardan bir tane yazar diye dusundum..
Sagolasin dileklerin icin:)
Evet evet endorfinler harekete gecti:P

8/22/2006 08:06:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

tahin,incir burda daha ucuz,bir de alkolsuz surup bulabilirsin.bekleriz :)
uzaktan

8/22/2006 10:24:00 pm  
Blogger tahin said...

:)
Sevgili uzaktan, sizin orasi cok uzak:P

8/22/2006 10:57:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

sizin ordan daha yakin tahin :)
uzaktan

8/23/2006 12:10:00 am  
Blogger NeLLy said...

tesekkur ederim tahin, cok guzel bir fotograf.

gorunce yutkundum soyle bi..

8/23/2006 07:55:00 am  
Anonymous Anonymous said...

merhaba,yazılarınızı keyifle okuyorum.ellerinize,aklınıza sağlık.bir şeyi merak ettim hemde çok alkole karşımısınız ve neden?

8/23/2006 03:34:00 pm  
Blogger tahin said...

Rica ederim sevgili nelly:)
Anonymous, tesekkurler.
Alkol kullanmiyorum.

8/24/2006 12:13:00 am  

Post a Comment

<< Home