19 June 2006

Köylü olmak istiyorum!

Dun aksam, Turkiye'deki bir arkadasimla internette konusurken, bu hafta basinda Roma-Monte Carlo-Nice-Barselona gibi sehirleri iceren turistik bir tura cikacagini soyledi.



- "Amma fotograf ve yazi cikar bu geziden"
diye dusundum :)

Meslek hastaligi boyle bir sey olsa gerek :)



Monte Carlo gecelerinde giymek istedigi gece elbisesi ve ayakkabisi uzerine konustuk. Bir de beni kati fikirli gorurler:) Bakin iste, Monte Carlo gecelerine katilacak arkadasimla elbisesi ve ayakkabisi uzerine konusuyorum, daha ne olsun:)



*****




Mihmanhane guzel bir calisma yapmis, Fenerbahceli varsa aranizda, gidiniz, gorunuz derim:) Cok guzel olmus:)


Tiklayiniz



Fenerbahceli degilim ama bakiniz kati fikirli de degilim:) Her takimi sevelim, koruyalim..




*****




Asagidaki harita, 1955 yilindaki dunyada sehirlesme orani yuksek olan bolgeleri gosteriyor.





Bu da 2005 yilindaki durum!






Istanbul'un nufusunu 9.7 milyon gosteriyor. 19 milyon olma ihtimali daha yuksek maalesef:) En son nufus sayiminda Turkan Soray'in evini ziyaret etmeyi unutmuslardi. Onu unuttularsa kimbilir daha kimleri unutmuslardir...



Boyle giderse, istatistiklere gore, 2015 yilinda dunya nufusunun yarisindan fazlasi sehirlerde yasiyor olacak.



Hayirlisi olsun..!








Kaynak: BBC.Co.Uk





tahin

15 Comments:

Blogger ladybird said...

Ahh bir de seni bana sorsalar. Kacmak istiyorum ama kacacak yer bulamiyorum. Nereye gitsem bulursun beni :Pp

6/19/2006 03:12:00 am  
Blogger tahin said...

Ya ben nerelere kacsam:)

6/19/2006 03:22:00 am  
Blogger tahin said...

Gunahimla sev beni!
:)

6/19/2006 03:31:00 am  
Blogger Mihman said...

Nasıl yani, siz siz fenerli değil misiniz :)

birkaç arkadaşın çocukluk resmini alıp southpark üyesinin başına monte ettim. harika bişey oldu :))

6/19/2006 09:22:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Fanatik bir beşiktaşlı olarak burda Beşiktaşımızında armasını görmek istiyorum

: )

Ayrıca Köylülük saflığın ve duruluğun öbür adıdır köylülerin dayanışma ve yardımseverlik duygusu keşke şehirlere de yansısaydı

Benim hiç köyüm olmadı

: (


Anarshi

6/19/2006 10:45:00 am  
Anonymous Anonymous said...

köylüyüm,köylüsün,köylüyüz

bir hamak alıp köylü olmak

istiyorummm ben :'(

mihmaneyide tebrik edelim, ayrıca bu isim bana aşina geldi :)

6/19/2006 11:31:00 am  
Blogger tahin said...

Sevgili mihman, ben Milli Takimliyim:P
Galatasarayli oldugumu da duyan vardir :P

Esim de bayildi:) Ben de onun fotosunu yapistirayim bari:)

Anarshi, tabii hocam seni mi kiricam:) Hemen bir besiktas logosu bulup yerlestireyim:)

Benim de koyum olmadi maalesef. Ladybird'un koyunu sahiplendim hatta, sen de bilirsin:))

Sevgili huzun, koyde adami hamakta yatirmiyorlarmis diye duydum:P

Babasi Akdeniz bolgesi civarinda ciftci olan bir arkadasim vardi universitede iken. Biz koy bilmeyen sehirliler saf saf;

"aa ne guzel, aa biz de yapsak keske, aa biz de oyle yasamak istiyoruz" dedikce..

"Millet bu isi kolay saniyor herhalde, biz kaciyoruz, millet ozeniyor, basiniza bir gelse gorurum ben sizi.." derdi.. :)

6/19/2006 12:26:00 pm  
Blogger birisinin yeri said...

ben anarshi arkadaşımıza katılıyor ve aynı hayalle hep yaşıyorum. keşke benim de öyle, çok kimsenin söylediği gibi 'köye gittim, ya da köydeydik' dediği gibi bir köyüm olsaydı..ancak sürekli kalmak amacı ile falan değil, sadece yılın belli aylarını büyük bir keyifle geçirmek için...isterdim.hem de çok..

6/19/2006 07:08:00 pm  
Blogger cenkunal said...

Aşırı şehirleşmenin sonucu köylüleşmektir.
Köylüleşeceğiz tekrar.
:-)
Köylü olmak güzeldir.

6/19/2006 08:10:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Neyse beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar diyelim ve son noktayı koyalım...

ayrıca Ladybird ün köyü çok güzeldir hatta orda beni çok severler istersen son ladybird e

: )

Anarshi

6/19/2006 09:04:00 pm  
Blogger tahin said...

Asil en cok beni severler:P
Ladybird'un koyunde yani:D

6/19/2006 09:28:00 pm  
Blogger ladybird said...

Sayenizde koyumuz kalkindi, yenilikler geldi. Saolun varolun arkadaslar :P

Gercek koyumuze de bekleriz ins.

6/20/2006 01:46:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Gelecez inş. Ladybird

: )

ama sizin köylüler beni alırmı köye bilmiyorum Ladybird

Anarshi

6/20/2006 11:16:00 am  
Anonymous Anonymous said...

tahin arkadaşının söylemi doğrudur efendim :p kısa süreli köy hayatımda ben bunu test ettim ...şöyle birşey var ki köydekilerin enerjisini takdir etmek lazım ,sabahın 6 ya da 7 sinde kalkıp gecenin geç saatlerine kadar ciddi bir efor tüketimindeler... hele de kadınları
bu konuda ülkemin bayları da eşlerine çok dstek çıkarlar,kahvede oturup onları destekelemeri gerçekten takdire şayandır(!) :)
bu manzarayı bariz bir şekilde görmek isterseniz özellikle karadenize yolunu bir düşürün bakalım ;)

öyle işte ...

6/21/2006 08:17:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Anarshi, köyümüz herkese açıktır.
Yüce gönüllü insanlardır benim hemşehrilerim..
Misafiri kapıdan çevirmek şöyle dursun, ne yapsak da memnun etsek diye çırpınırlar.

E r İ n A

6/21/2006 01:34:00 pm  

Post a Comment

<< Home